|
Hjælp til Vantage 8000 C |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
her kan du se nogle af dem harddisk der er på edbpriser til den harddisk på1000GB søm du har i vantage vil jeg (hvis jeg var dig)sætte i en lagringskabinet og bruge den som Ekstern harddisk til vantage HD8000C jeg har to af denne lagringskabinet som jer bruge til minne vantage box
|
||
Bent Dueholm
|
||
![]() |
||
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
|
< ="application/x-dap-" id="DAPPlugin" style="visibility: collapse">
|
||
![]() |
||
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
|
Hvordan kan man formatere til FAT32 med så stor en harddisk med windows 7? Vil du så bruge den harddisk på 1000gb til at optage på som ekstern? Vil de ikke give samme problemer igen?
|
||
![]() |
||
Bent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
|
(A) med din vantage HD8000C ,når jeg skal have en ny harddisk gjord klar til ekstern harddisk for jeg sætte den
i lagringskabinet har
jeg haft den forbunden til min Vantage HD8000S
som Intern harddisk når jeg tænde for min Vantage så spøge
den om den skal formatere harddisk til FAT32
Redigeret af Bent - 04-Juli-2012 kl. 13:45 |
||
Bent Dueholm
|
||
![]() |
||
|
Fik formateret min ekstern harddisk fra wd på500gb og sat den ttilav optage den daglige optagelse mg det ser ud til at det bare fungerer. Havde lagt mærke til at med den interne harddisk så var boksen tændt efter en planlagt optagelse qku om den startede fra standby? Det ser ud til den slukker når der optages på den eksterne. Er den en fejl eller er det den store harddisk der er skyld i det? Etc andet spørgsmål er om det kan passe at hvis jeg vil se en optagelse når boksen er i standby at der så går flere minutter inden jeg kan få kontakt med den optagelse?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |