|
Skolecomputer til fornuftig pris |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Præcis. Man skal ikke være bange for at købe brugt/ældre! Især når ens behov ikke er større
![]() |
||
![]() |
||
Doghead ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danamrk Status: Offline Point: 34 |
|
I en X model, er der ikke et dvd drev. den ligger i dokken. eller som ekstern. Det er professionelle maskiner, så der er ikke noget knald installeret.
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Lyder som jeg havde forventet. Hvad skal sådan et externt drev koste? |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Ja. Jeg var dog bare ikke klar over at der var en hjemmeside der solgte istandsat computere. Så ved jeg også det til en anden gang. ![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg siger tak til alle der har bidraget. Jeg har lige bestilt en IBM X61s til 2300kr fra www.refurb.dk.
Som skolecomputer går jeg ud fra at den vil være tilstrækkelig de næste par år og hvis ikke andet, så har den været piv billig ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |