|
Kan "System Idle Process" forstyrre optagelse? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HansJoachim ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2012 kl. 17:36 |
Jeg bruger bl.a. min PC som DVR med Cinergy HTC USB XS HD. Når jeg skal se en optaget udsendelse, så er optagelsens kvalitet ofte dårlig, når den runder de 60 minutter. Her begynder videoen at hakke en hel del. Hvis jeg afspiller en anden video med en medieafspiller samtidig med, at der optages, så er der ingen problemer med optagelsen.
Kan "System Idle Process" forstyrre mine optagelser? Der må næsten være en eller anden proces, der går i gang, når jeg ikke bruger PCen, og dermed forringer optagelserne? Min system-info: OS Version: Microsoft Windows 7 Ultimate , Service Pack 1, 64 bit Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 760 @ 2.80GHz, Intel64 Family 6 Model 30 Stepping 5 Processor Count: 4 RAM: 4055 Mb Graphics Card: AMD Radeon HD 6800 Series, 1024 Mb Redigeret af HansJoachim - 11-August-2012 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
System ilde proces er jo netop at den ikke laver noget. Så der må være noget andet galt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |