recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstrem Boot time windows 7 Lenovo T400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstrem Boot time windows 7 Lenovo T400

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2011 kl. 19:35
Du kan ikke bare sætte en anden disk i med Windows 7 instaleret på et andet chipset, så får du en blå skærm med "inaccesible boot device", du kan prøve at sætte den disk med windows 7 tilbage hvor den kom fra og fjerne driverne til harddisk controlleren, og så derefter sætten den i din IBM PC. så burde den bote op.

Mvh
Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 21:46
Lige en update:
Jeg fandt aldrig frem til fejlen og har måtte leve med det i lang tid nu. Har prøvet et utal af forskellige windows 7 versioner, bios opsætninger og forskellige harddiske. 
Så prøvede jeg windows 8 her forleden og ingen lang boot tid mere :) 
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 22:30
Efter min overbevisning har Lenovo's maskiner lang boot-tid hvis man installerer alle deres egne drivere.. det er meget bedre at lade Windows om det hele.
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 00:34
Jeg har også prøvet begge dele her med samme resultat. Det er mærkeligt. Når jeg tænder den, loader frem til "windows flaget" og kan se harddisken arbejder, der ved indikator lysene neden under skærmen. Så kan jeg se det trådløse netværk tænder og med det samme stopper lyset ved harddisk indikatoren. Så går der 5-7 min. før det tænder igen og jeg kommer frem til logon vinduet.

Selvom man kan hente windows 8 nu så venter jeg på programmer og drivere er helt klar.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu