|
Hjemmebiograf til dette tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kristianeand ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der en som har mod på at komme med et bud på en løsning, hvis det ikke skal være alt-i-én-løsning? Gerne inkl. blu-ray.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja Klaus ;-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
En tilfældig blu-Ray afspiller koster fra 300 kroner og opefter - vælg selv. Et godt bud på en forstærker er denne http://www.elgiganten.]http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/STRDH550/sony-5-1-surround-receiver-str-dh550 Nu har jeg brugt 1300 kroner, så er det op til dig, hvad du vil højttalermæssigt. Jeg har med stor held købt brugt og sparet tusindvis af kroner. Du kunne jo også købe et par gode reolhøjttalere og ikke andet (eksempelvis Dali Ikon 2) MEN! Du lægger selv op til at højttalerne "ikke må fylde noget", du skal bare vide at højttalere der intet fylder, heller intet siger. Det vil sige at når du ønsker små højttalere, så bliver lyden også tynd, jeg vil sådan set hellere råde dig til en god soundbar, end et halvringe "alt i et sæt" med fem "diskanthøjttalere" og en "brumkasse" (som HK sættene). Klaus |
|
![]() |
|
kristianeand ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Jeg endte med at gå i Hi-Fi Klubben og købe tv og lyd. Så regner jeg med, at det er i orden :)
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvad endte du så med at købe?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |