|
Overvejer Yamaha YSP 2500 soundbar |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillykke med købet! Vend endelig tilbage med indtryk! :D
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Hvad med en Samsung HW-H750/XE soundbar, som er sat ned fra 4290 kr til 2999 kr hos Komplett ? Den har også fået fornuftig anmeldelser....
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
backfixer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 45 |
Har bestilt den Philips 9100. Tilbuddet var bare for godt
|
|
![]() |
|
backfixer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 45 |
Har fået philips htl9100 tilsluttet tv
Jeg er dog noget skuffet over lyden her tænker jeg på lydstyrken. Lydtrykket er ikke højere end hvad de alm højtalere i tv'et kan producere. Der er selvfølgelig noget bedre bas etc. Kan det passe ? Tv'et er Sony 46w905A Jeg har tilsluttet det med hdmi i ARC |
|
![]() |
|
Har nu prøvet at tilslutte iPhone via Bluetooth og nu kører musikken med et super lydtryk.
Nogen bud på hvad der er galt ? Tv signalet er analogt |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sony TV kan regulere lydstyrken på digital-udgangen. Jeg ved ikke om dette kun gælder den optiske udgang, eller det også gælder HDMI. Prøv at tjekke dette, under TV'ets lydindstillinger.
M.v.h. |
|
![]() |
|
En opdatering.
Købte et nyt HDMI kvalitetskabel infinite master. Blev lidt bedre Stadig skuffet over lyden når den kom via antenne. Virker kanon med Bluetooth og når vi ser netflix Fik kigget på fjernbetjeningen til soundbaren og trykkede på auto volume Bingo. Nu er der fint lydtryk på så jeg beholder Philips Soundbaren Takker for input 😉 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |