|
Købe noget på amazon.com |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For et par år siden var pundet næsten nede at røre euroen. Jeg tror, at laveste kurs var 795. Men ellers har det i lang tid ligget omkring 850.
Amazon er forresten ikke "bare" en webbutik. Det var en af de allerførste af slagsen. De startede i USA i 1995 - altså kun et år eller to efter, at man her i Danmark overhovedet begyndte at markedsføre internetadgang for private brugere. Redigeret af Allan Olesen - 29-Juni-2012 kl. 20:30 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Jeg modtog pakken i går aftes. Så det var jo ret hurtigt, særligt i betragtning af at jeg bestilte den i fredags - lige inden en weekend.
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Det er 3 arbejdsdage hvis ellers jeg tæller rigtigt? Det er skisme imponerende hurtigt når du samtidigt valgte super saver delivery, herligt.. God fornøjelse med at pusle.. |
|
![]() |
|
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
Det er ikke så meget pundet, der er stærkt. Det er Euro'en der er svækket. Når du derfor oplever, at pundet koster flere danske kroner end tidligere, er det fordi den danske krone kursmæssigt er låst til Euro'en. Var den ikke det, ville pundet alt andet lige være noget billigere. Det samme ville i øvrigt gælde i forhold til USD og NOK også. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
For mig er det godt at NOK ligger tæt på 1:1 i forhold til DKK. Fordi jeg får min løn fra Norge......
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Men jo - jeg synes faktisk at fra fredag over middag til onsdag sidst på eftermiddagen eller om aftenen (jeg var ikke hjemme), er ret pænt hurtigt ekspederet - selvom jeg valgte den gratis fragt. Det næste projekt bliver at tage bussen en tur i Bauhaus på mandag og købe en plade, som jeg kan bygge en puslespilsplade af. Vi har et bord ude på den lukkede altan - og det er langt nok, med udtrækspladerne - men selvfølgelig ikke bredt nok...
![]() Jeg er bare lidt i tvivl om hvad tykkelse, der er nødvendigt på pladen. Jo tyndere jo billigere og dermed bliver pladen også lettere at håndtere, hvis man skal flytte på den. Men hvis den skal vippes lidt op på skrå, skal den jo kunne bære sig selv uden at bøje. Men det skal nok være enten en 9 mm eller 12 mm plade, ville jeg gætte på. Jeg håber 9 mm er ok - den er tung nok...
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Har du ikke lavet puslespillet endnu!!??
|
|
![]() |
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |