|
ØV - Google dropper iGoogle |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2012 kl. 10:06 |
Jeg har netop modtaget besked om, at Google næste år dropper iGoogle. Man henviser istedet til diverse apps og widgets.
Er jeg den eneste, som synes at det er en rigtig dårlig beslutning Google der har taget?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om det er en dårlig beslutning ved jeg ikke
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Enig med OP. Jeg er daglig bruger i iGoogle og det er et fremragende stykke værktøj. Har min GTD-liste, min mailbox, kalender og google bookmarks på min forside.
|
|
![]() |
|
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
+1 Jeg synes også det er en skam...nogen der kender et alternativ? Et program/tjeneste der virker på PC, iPhone og iPad og læner sig op af det samme layout som iGoogle? Der er selvfølgelig Google Reader, men den har efter min mening et dårligt layout... Flipboard er rigtig godt, men er desværre ikke udviklet til PC... |
|
![]() |
|
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
Lad os håbe, at der inden nedlukningen af iGoogle fremkommer brugbare alternativer.
Hvis der er nogen som allerede nu kender til sådanne alternativer, så lad det endelig komme frem.
|
|
![]() |
|
pegl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2011 Status: Offline Point: 1 |
Der er en underskriftindsamling imod lukningen af igoogle igang HER: http://www.change.org/petitions/google-don-t-kill-igoogle
|
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Online Point: 713 |
Jeg synes også det er en meget dårlig ide at lukke igoogle.Det er svært at undvære.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Jeg bryder mig nu ikke så meget om iGoogle, der minder mig om de mastodont-portaler, man så omkring årtusindskiftet. Men der er masser af alternativer, når nu Google har valgt at droppe tjenesten:
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Syn's det er ærgeligt og ret så typisk, at når noget for en gang skyld funker efter hensigten, så skal der nok komme en eller anden karl smart idé fra en eller anden wannebe smart guy i udviklingsafdelingen.
Tingene skal jo partout helst ikke være for enkle og såkaldt umoderne. Hellere noget nyt fancy, hvor der ikke tænkes så meget på brugernes ønsker. Både en sørgelig og trist tendens ! Et andet tydeligt eksempel på dette, er Microsoft Office's brugerflade. Som er gået fra at være nogenlunde simpelt og brugervenligt. Til et produkt hvor et meget lidt brugervenligt menusystem + diverse fancy ting er med til, at ganske alm. brugere ikke gider dette program.
Ville være lækkert, hvis de der unge udviklere en gang i mellem, lige stoppede op og lige tænkte sig om en ekstra gang ! Især over hvem det er, de udvikler til !
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |