recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor er TV3 ikke gået over til HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor er TV3 ikke gået over til HD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 11:33
Ja, de har HD, men har de ikke en meget lav bitrate ift. eks. CanalPlus, så det næsten kan være ligemeget. Men jeg tror nu det kommer inden for et år. Hvis de hoppede på rent HD med den teknologi de har idag ville de også få skovlen under mange cardshare pirater (ikke alle ved jeg).

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 12:20
Står for min egen regning, kassetænkning. Der skal ikke investeres for meget, men alligevel nok til, at Viasat fremstår som med på noderne.
Canal Digital tilbyder alt inkl. HD kanaler ( der oven i købet sender HD materiale ), Multiroom, boks med HDD recorder osv. Der findes 2 priser, med og uden film kanaler.
Eksempler på kassetænkning.
Viasat tilbyder da også HD, 49 kr. ekstra om måneden. Og udvalget er ved gud ikke stort, selv kvaliteten minder mest om SD.
Viasat tilbyder da også en boks med HDD recorder, skal den optage, 49 kr. ekstra om måneden.
Vil du have tv i flere rum, ih ja er da rart, 800 kr. ekstra om året pr. rum.
Jeg er faktisk imponeret over, at det er gebyrfrit, at bruge remoten til boksene.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 12:25
Deres centrale VHS-maskine kan ikke køre i HD
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Jeg er faktisk imponeret over, at det er gebyrfrit, at bruge remoten til boksene.
LOL, ¨håber da ikke at Viasat læser med her...
mvh Christian
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af kalk23 kalk23 skrev:

Vil langt hellere have DR2 i HD.

Men kan håbe at DR2, sammen med DRK får lidt af bitraten når DR's nye kanalsammensætning går i luften i 2013.
Til top
Laust Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-August-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laust Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 13:05
Uforståeligt at de fleste ikke er gået over til HD, men da jeg kun ejer et fjernsyn som kan vise 720p og ikke har -C tuner er jeg desværre lidt ligeglad, så længe at de ikke flytter kanalerne. Eksempelvis betaler jeg i dyre domme til Canal9 som jeg ikke kan modtage da de kun sender digitalt.
Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 19:52
Så kør da i Harald Skrald og køb en DVB-C boks.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu