|
Dirac i BowieCool´s hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja ok, det er kun LFE sporet den EQ'er på når den ser på sub. Så er det selvfølgelig ikke helt så slemt som jeg gør det til.
EDIT: Så skal sub kurven faktisk ikke være -6db ved 80hz, men skal derimod matche dét man har valgt som LFE low-pass. Redigeret af Jonas_h - 07-Juli-2014 kl. 16:21 |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Dvs nogenlunde lineært fra 80Hz og ned til eksempelvis 20Hz, eller hvad?
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Har fundet ud af hvad der gik galt med den RT60 efterklangs måling. Det er når jeg sætter bærbar'en til strømbesparende profil, og den clocker cpu' en ned på 1ghz, så er den åbenbart for langsom til og lave målingen korrekt. På høj ydeevne laver den ensartet målinger som giver mening.
|
|
![]() |
|
Her et eksempel fra min stue:
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |