|
placering af center ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det har intet med at være single at gøre. Det hedder " opdragelse" helt fra første gang man flytter sammen.
Min kone fik at vide (dengang for maaaaaange år siden vi flyttede sammen) at jeg havde et simpelt krav til stueindretningen: en stol midt foran fjernsynet og en højttaler et stykke ud til hver side. Så måtte hun bestemme resten! Klaus Redigeret af KlausDM - 30-Januar-2015 kl. 10:53 |
||
![]() |
||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
|
Helt enig i at det er noget med at sætte foden ned og lade hende vide at der er ting hun helt og holdent bestemmer og ting du bestemmer. Punktum.
|
||
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
|
he he he.. der er da nok nogle macho gutter der har fortalt hvor skabet skal stå.... -
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Det behøver ikke være macho. Min kæreste lader mig gøre hvad jeg vil for at gøre mig glad. Resultatet er, at jeg nu har et diy tvbord, med mulighed for plads til receiver, center højttaler og tv, (væggene her i bygningen umuliggør ophængning uden at skade væggen helt vildt, og bor til leje.) plads til PlayStation, og plads til fremtidige opgraderinger såsomeffektforstærkere (ja i flertal). Tilgængelig brokker jeg mig ikke, når hun finder på at stille et staffeli op :) |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Gensidig forståelse parterne imellem vil jeg kalde det. Jeg har uden sværdslag fået lov til at sætte et på DLS R50 ovenpå køkkenskabene. Da min kone lærte mig at kende, fandt hun hurtigt ud af at hun have fundet sig en HiFi nørd. Hun under da også den gode lyd...... Klaus Redigeret af KlausDM - 30-Januar-2015 kl. 08:25 |
||
![]() |
||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
|
Har bedtemt ikke krævet sværdslag hjemme hos mig heller.
men nu lyder det til at det måske kunne være påkrævet med en lille værdikamp hos trådstarter ![]() |
||
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
|
Uden at have set trådstarters setup med centerhøjttalerens placering kan jeg godt forstå hans bedre halvdels utilfredshed. Synes personlig centere placeret mellem tvbord og tv ser ganske horribelt ud
![]() Store grimme højttalere eller fjollede placeringer er bare ikke synderligt fedt.
Mvh Emil - med 11 højttalere i hytten og 2 BMW´ere i carporten. Begge benzin sedan
![]() |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
"Store grimme højttalere eller fjollede placeringer er bare ikke synderligt fedt."
Jo rigtig store højttalere er rigtig fedt, frem for 117 mikrominimalistiske indbygnings eller bose CRAP shit. Mht placering skal de bare stå der hvor de lyder bedst, om det så er 2 meter ude på gulvet. BMW benzin sedan, er dog det helt perfekte valg! |
||
![]() |
||
amh09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
|
Den forstår jeg ikke helt - har du bestukket hende med en minkpels, eller er du flyttet sammen med en minkavler ?? ![]() mvh Andreas
|
||
Udstyr:
Denon AVR-1912 Dali Lektor 6 fronter XTZ 99 W12.16 Sub Dali Lektor LCR center Dali Lektor 1 baghøjttalere |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Sjusket skrivning! Der står "minkone" i eet ord ![]() |
||
![]() |
||
|
LOL, selv min kone grinte der...... (Tastebøf rettet i originalt indlæg) Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |