|
9.x.4 system |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej kan ikke finde en der står den kan køre 9.2.4 .... Nogen skriver det er en 13.2 men 2 af dem er hvis i zone 2
|
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Csn-teknik lavede et opslag i går på Facebook, hvor han inviterede folk til at komme forbi hans demorum for at høre 9.4.4 Atmos på en Integra receiver :-)
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Jeg har netop investeret i en Marantz 7702 http://us.marantz.com/us/products/pages/ProductDetails.aspx?CatId=avseparates&ProductId=AV7702 ,og den kan afkode og køre atmos,min egen plan er at køre 7.2.4 Den kan det du efterspørger, MEN du skal købe seperate effekt trin for at drive dine højtalere. Jeg bruge Emotiva XPA-5 og XPA-2 og har planer om at købe 2 Emotiva XPA-200 til atmos højtalerne |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |