|
Doorbot |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2014 kl. 16:35 |
Så kom dagen endelig hvor min Doorbot ankom.. og her til middag skulle den sættes op.. Så aldrig mere en misset pakke eller lign fra postbuddet.. Når der ringes på nu forbinder ringeklokken via mit WIFI til min mobil telefon og kan jeg både se og kommmunikere med den gæsten. ![]() ![]() |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var sgu smart... Hvad koster sådan en bandit?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
$199
http://www.getdoorbot.com/ men reviews i play storen er mildest talt horrible - forhåbentlig virker den bedre for Hedberg https://play.google.com/store/apps/details?id=com.doorbot&hl=en
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Indtil videre virker den.. Der er nogle der brokker sig over at den ikke har det så godt med kulde, så holder et skarpt øje med den den næste uges tid.
Video kunne dog godt være lidt bedre, men det er sådan set ok. Man får en ide om hvem det er. At det så ikke er HD eller særligt flydende er sådan set underordnet i min optik. Redigeret af hedberg - 25-Januar-2014 kl. 17:22 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
deceiver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: Vejle Status: Offline Point: 29 |
Hejsa
Hvad er status på din doorbot nu hvor du har haft den lidt tid? Virker den efter planen, noget kritik? Overvejer den selv er dog nervøs for om den er for gimmicky. Mvh. Kent |
|
![]() |
|
Foreløbig virker den helt fint - har dog ikke haft nogle "rigtige" gæster til at teste den på sjove tidspunkter. Kæresten går hjemme på noget barsel, så har haft hende til at aktivere den når jeg er på arbejde eller andre blandede steder og indtil virker den som forventet - også da der var minus grader.
Men firmwaren eller deres servere kunne godt klare lidt mere arbejde. Billedet hakker lidt - og dele af det opdater meget sjældent på trodf af god båndbredde. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Hedberg. Hvad er status på din DoorBot. Er du tilfreds med den?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |