|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 23-November-2006 kl. 10:54 |
Hejsa...
Har lige et spørgsmål til nogle af eksperterne herinde... :D Jeg står i øjeblikket og overvejer at købe nyt tv, vil gerne ha det skal være dejlig stort da det skal "erstatte" min projektor - Og i prisklassen ca. 18000,- har jeg fundet to følgende modeller fra samsung - Samsung LE -46M51B(LCD 46 tommer) og Samsung PS42P7H(PLASMA 42 tommer)... Nu går mit spørgsmål så på om hvilket fjernsyn i ville anbefale - Er kvaliteten SÅ MEGET bedre på 42 tommer plasmaen, at man måske skulle overveje den i stedet for et lidt størrer TV eller hvad...!? På forhånd tak :) |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
![]() |
|
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Når vi taler den størelse, er plasma oftest at foretrække. Jeg kender intet til Samsungs plasmamodeller, men generelt er folk meget begejstrede for Phillips plasma modeller, så måske skulle du kigge på disse. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Den med Philips plasma har jeg nu ALDRIG hørt før! Derimod er de vidt berømmede for deres TOP lcd modeller-og ikke andet. Denne 46" samsung er en halvgammel fætter,og personligt ville jeg KLART foretrække Plasmaèn af disse to. Specielt hvis det også skal bruges til alm. tv kigning. p.s-men med budgettet på 18k-hvorfor så ikke vælge noget som er endnu bedre:Pana.pv60 til 12.500 eller Pioneer 427xa.....hvis det også skal se godt ud? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Ja det er sku svært syntes jeg - Markedet inden for fladskærme er jo
efterhånden KÆMPE stort, og uoverskueligt... Havde egentlig kun kigget på Samsung, fordi jeg kender flere der har Samsung og taler om deres fjernsyn med store begejstrede ord. - Og så syntes jeg derudover også at de har et cool design. Ja det virker som om at Plasmaen skulle ha bedre billedkvalitet - Men det kunne nu være lækkert med de 4 tommer ekstra...!? Damn det er svært!! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Jeg ville ta mig i agt for lige præcis Samsungs PS42P7H og PS42Q7H ! Der har været masser af problemer m denne modelserie (de er ens - den ene matsort - den anden glanssort).Jeg returnerede selv Q7 ,og fik i stedet Pana600,som er meget bedre(men ikke så pæn). Kan du stampe lidt flere penge op af jorden,så køb den nye Pioneer,som er markedets bedste 42" fladskærm ,,og klasser over de 2 nævnte Samsung. Søg event ovre på Hifi4all.dk,hvor der har været en lang tråd om diverse problemer m Samsung PS42P7H. |
|
![]() |
|
![]() |
hmm.. Okay..!?
Den nye Pioneer siger du - Hvad hedder den, og hvad koster sådn en fætter!!? :) |
|
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Den hedder grunlæggende 427, - og fås i forsk. varianter,som dybest set kun har m design,tuner og tilslutninger,at gøre (samme billedkvalitet ! ) Topmodellens pris bla her : http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=233083# Der findes kilometervis af tråde her på forumet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |