recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Junglen - Clint, Denver, Bluetinum?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Junglen - Clint, Denver, Bluetinum?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
J.Rath Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Rath Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Junglen - Clint, Denver, Bluetinum?
    Sendt: 01-November-2012 kl. 16:31
Hej folk

Jeg skal give afkald på min yousee boks, til dels pga. jeg aldrig bruger cinema, optage eller noget andet udover at se fjernsyn.

Så har jeg kigget på en alm. DVB-C boks. 
Men hvad skal jeg vælge? jeg vil bare se fjernsyn som førhen, jeg er glad for samsungs EPG (mener jeg den hedder, den hvor man kan se hvad der kommer i fjernsynet.) 

Jeg vil gerne høre hvad jeg skal vælge af følgende: 

Clint DC1
Denver DCB-109HD
Bluetinum - kan ikke lige finde den på nettet. 

pft!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 16:53
Clint og Blue Tinum er identiske, bortset fra kabinettet. Jeg har selv en Blue Tinum og kan klart anbefale den. Den har også en ganske udmærket EPG, hvor man desværre ikke kan bladre en hel siden ad gangen, men skal scrolle sig gennem indholdet. Boksen er stabil og virker også fortrinlig som recorder.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 19:01
Jeg vil også sige BlueTinum/Clint eller sidste medlem af flokken, ennovia edc-11 fra Kvickly.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 20:07
Jeg har prøvet alle 3 bokse, og de er næsten identiske. Helt ned til menusystem osv. så det må være en smagssag. 

og bruger man ikke "start forfra osv". men blot har behov for at få sine kanaler ind digitalt, så er det en fin løsning. 
-Morten
Til top
Ole G Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Clint og Blue Tinum er identiske, bortset fra kabinettet. Jeg har selv en Blue Tinum og kan klart anbefale den. Den har også en ganske udmærket EPG, hvor man desværre ikke kan bladre en hel siden ad gangen, men skal scrolle sig gennem indholdet. Boksen er stabil og virker også fortrinlig som recorder.

Flemming

På min BlueTinum bladrer man gennem EPG siderne med rød og grøn knap.

Ole
Til top
J.Rath Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2008
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Rath Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 10:47
Det blev en Clint DC1 - den gør jobbet fint. 
Tak for hjælpen.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Ole G Ole G skrev:

På min BlueTinum bladrer man gennem EPG siderne med rød og grøn knap.

Flot. Tak skal du have. Det havde jeg ikke observeret, men det skal prøves i aften.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu