|
CA modul til YouSee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bullfiddler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2012 kl. 14:50 |
Jeg har bestilt kabel-tv fra YouSee (grundpakke + HD pakke) og har købt dette CAM modul:
http://www.av-connection.dk/?PGr=1701&ML=501 jeg er nu kommet i tvivl om det vil virke, da YouSee også har sin egen version af Strong Viaccess CAM: http://www.av-connection.dk/?PNo=ST-99300 Hvar er forskellem mellem disse to CAM?
|
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv KU-8004 første billigste og ja det virker med yousee. Dog kan jeg mærke en lille forskel fra ikke at havde det sat i tvet og når det er sat i tvet, da man kan mærke det skal processere nogle data, dog tror jeg det er sådan med alle Cams, uden at vide det. Om man betaler for yousee logo eller og der er real forbedring skal jeg ikke kunne sige.
PS. Jeg køre med Panasonic plasma G30, kanal skift bliver lidt langsommere når jeg bruger cam KU-8004 ikke noget jeg ikke kan leve med overhoved.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
bullfiddler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej Datamax
tak for svaret, min YouSee abonnement bliver aktiveret i næste uge så må jeg se om det holder stik. Jeg har også hørt at CAM moduler sluger lidt processorkraft, jeg håber at min Panasonic GT50 kan klare det uden at det kan mærkes for meget. P.S. ... hvis din signatur refererer til ham Johnny så ja, han er kongen :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |