|
AirPlay / DLNA til Pioneer VSX923 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin Ravn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 11:07 |
Hej Jeg har et problem med audio streaming til min Pioneer VSX 923 receiver. Når jeg starter Airplay fra min iPad fungere det fint i 20-30 minutter hvorefter musikken stopper. Nu har jeg holdt øje med hvad receiveren laver og der ser ud til at den laver noget der ligner en genstart. Den slukker ikke men på TV’et kommer Pioneer logoet frem som når man tænder for den. Når den er startet op insisterer den på at gå på medieserver og min NAS og TDC homedisk mapper kommer frem på skærmen. Jeg skal så slukke maskinen for igen at kunne gå på Airplay. Streaming fra min Sony Z3 eller Samsung Galaxy S4 via DLNA kan kun lade sig gøre en gang i mellem da telefonen har yderst svært ved at finde receiveren. Spiller fint når den endelig er fundet. Bruger jeg fjernbetjenings-appen, iControlAV5, skal jeg manuelt taste receiverens IP adresse hver gang enten iPad eller mobilen har været af netværket. Appen burde ellers selv kunne finde receiveren på netværket. Ingen problemer når jeg ser film eller høre net-radio. Lyder ovenstående som en ”fejl Mvh. Martin Ravn |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |