|
Loft i bio skal være sort men Stof eller Maling ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2013 kl. 12:21 |
Hejsa
Er ikke helt sikker på den bedste løsning, men en ting er sikkert.. nu skal loftet skifte farve ![]() Men ville det være bedst med lidt deko molton eller en mat sort maling ? Redigeret af kfcofir - 10-Juni-2013 kl. 12:22 |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stof, maling giver altid genskin, overvejer selv at sætte stof på loftet i min hjemmebiograf.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Jeg ville ikke gøre noget ved farven. Det' ski' hyg'ligt som det er.
Er det en Lissau-dug med veltex? Hvad for en projektor er det? |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Det er netop genskinen jeg gerne vil af med.. se nyt pic ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Der er for meget genskin på træ loftet efter min smag ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jepz.. Lissau TC plano ramme uden veltex Der er klemt et 90tommer ind og min projekter er en Epson tw 3200 som står til udskiftning.. sikkert til en sony vpl vw50es eller JVC x55 skal en tur til ktradio på torsdag og se sony'en ![]() |
|
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Ligner lidt min stue i kolonihaven og jeg er nu ikke generet af det, men du kan jo lakere loftet med en helmat klar lak, så beholder du det hyggelige og undgår det genskin.
carsten
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:03 |
|
![]() |
|
Hælder nu osse selv mest til stof, men skulle lige høre om der var et par plusser eller minusser med på vejen..
skal have vændt biffen på et tidspunkt, så er jeg fri af skråvæggen i siden men så kommer loftet også tætter på overkanten af rammen.. er vildmed denne løsning her http://www.avforums.com/forums/members-home-cinema-gallery/1594763-my-loft-existing-conversion-made-into-cinema-room.html |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |