|
Hvad er meningen? (OPKLARET) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 21:25 |
Noget, der har undret mig i lang tid... Redigeret af turbo2 - 22-Oktober-2013 kl. 16:40 |
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tager spyttet, så at spyttet ikke rammer mikrofonen.
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Nåh, ja. Selvfølgelig! Jeg tænkte egentligt på, om det kunne have noget med lyden at gøre, men så er den idé da afkræftet.
![]() |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
http://www.4sound.dk/shop/studietilbehoer/supreme/popfilter-pf12.html
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Det går vist også under navnet "popfilter". Det skulle dog også ifølge en producent have en lydmæssig effekt. http://www.4sound.dk/shop/studietilbehoer/supreme/popfilter-pf10.html
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Øv, kan se Jakob kom mig i forkøbet siden jeg sidst opdaterede siden.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Der kan man bare se... Så HAR det altså også med lyden at gøre, ud over det hygieiniske.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |