|
Ny bærbar i 13.3 tommer klassen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2012 kl. 14:18 |
Hej alle, jeg har en bekendt, hvis computer af stået af, den gamle pc var en:
MSI X-Slim X320 hun har haft den i ca 2½år og været middel tilfreds med den, hun siger den har kørt lidt sløvt, og den har ikke kunne afvikle hd film uden at hakke, Det computeren skal bruges til, er til skolebrug, hun er lærer studerende, så der er ikke nogle store tunge programmer der skal køres på computeren. Computeren skulle kunne afvikle hd film uden at hakke, De specifikke krav hun har: 13.3 tommer hurtig processer i5 ?(der er vel meget forskel på de i5er?) min. 4 gb 1033 eller 1333hz min 120 gb harddisk, det må gerne være over i noget ssd. Grafikkort, den skulle kunne afvikle Hd film, der skal være hdmi udgang, batteri levetid, må gerne være på min. 4 timer. 3 usb udgange, hvor en af dem er usb-3 SD, kort læser. max pris: 6000kr +- 300kr. Hun er IKKE til mac! her er nogle stykker jeg har linet op, i må gerne sige godt og dårlig om computerne, eller komme med andre forslag eller anbefalinger: http://www.komplett.dk[...] (er den i5er ok ?) ( harddisk er vel bare standard?)( 8 gb ram) http://www.komplett.dk[...] (ja igen i5er er den ok?) ( harddisk er vel også standard) (meget lækker finish) http://www.wupti.com[...] (jeg tror i5 eren er hurtigere end de andre ?) (ingen usb 3) (batteri levetid ?) ( billig) håber i gider bruge nogle minutter på lige og se og samligne computerne eller finde andre alternativer, som kan hamle op med de overstående, Mvh Ridderen |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De to Asus, fordi der er Nvidia grafikkort, og fordi jeg bedre kan lide Asus end Samsung.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Hvorfor kan du bedre lide asus ?
Hun skal jo ikke spille kun se hd film ? udseende mæssig er det helt klar samsung, men taber den gang meget indholds mæssig forhold til de andre ? og er der andre alternativer til de modeller jeg har linet op ?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Asus har været de mest holdbare
Men nu er rapporten jo fra nov. 2009, så der kan være sket ændringer siden. Jeg mener da at ekstra NVIDIA eller ATI grafikkort gør pc'en hurtigere i andre programmer end spil. Ellers er jeg mest til Mac, men det er jo udelukket her. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Kig lige på denne side, måske giver det nogle ideer: Steven Snedker har mange gode artikler på siden, selvom jeg synes han er lovlig meget imod Apple: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |