|
For Mange Eksterne Usb-Harddiske? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2012 kl. 16:02 |
|
Hej Forum
Jeg er ved at løbe tør for plads på én af mine 2 eksterne USB-harddiske, og har derfor købt nr. 3. Men når alle 3 eksterne HD'er er koblet til min Mac, så laver de/den (?) problemer med computeren. Kobler jeg den nye nr. 3 fra igen, kører alt fint og normalt... Er der regler for hvor mange af de eksterne HD man kan koble på en Mac? Og er der nogle af jer, som har oplevet samme problem? Er der en løsning, eller er det bare NO-GO med 3 eksterne HD'er på én Mac? Det er en MacMini (late 2009), der kører 10.5. Kristian |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nåååh, de problemer - hvilke?
Og har du den 3. på alene, hvad sker der så? Nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men 3 eksterne diske på en gang? Var det ikke en ide at købe en halvstor NAS og så suge data via netværket i stedet og så kun have en USB du kan tage med? Klaus |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Online Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Får de strøm fra computeren, eller har de egen strømforsyning?
Hvis ikke kan det være et strømproblem, som kan løses med en usb hub med egen strømforsyning.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |