|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
||
![]() |
|||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Det kræver da, at producenten har gidet fremstille sådan en kopi.
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Nu er det ikke helt unormalt at man laver flere udgave af samme program, som tage hensyn til div. landes censur
![]() |
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Ved du, at det er sket med de programmer, der omtales her?
|
|||
![]() |
|||
Optimator ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Jeg ser slet ikke danske programmer på Kanal5 længere, og det er på grund af censuren. Det er det mest tåbelige tiltag jeg har været ude for - hvad sker der for dem??? Faktisk er UK næsten værre end USA med tåbelig lovgivning inden for TV og lign.
|
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
||
Til middag hos på TV3 sendes også kl. 19, jeg mener ikke at der er censur der, er der?
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
til sidst skal man vil betale for hver bip lyd. efter den sidste prisstigning fra canal digtial er det slut for mig og se betalingstv.udover den almindelige licens. Øv ingen HD kanal, men så må man købe en ekstra blu-ray. Men ser ikke tv hele dagen, så det giver en begræsning på hvad man når og se så kan de lave al den censur de har lyst til, kvaliteten på mange af dem er ikke meget værd i forvejen. hverken billede eller indhold Redigeret af xcardman - 10-April-2010 kl. 16:06 |
|||
![]() |
|||
Optimator ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Der bliver skam ikke brugt bandeord i de "pæne" amerikanske serier som Numb3rs, House og CSI. De ved jo godt det lyder af lort med alt det bipperi. Det er meget irriterende. Det må være på tide at censurere censuren.
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Nej de ved ikke det lyder godt, men da de serier bliver vist på ikke kodede kanaler såsom NBC, CBS, ABC o.lign, så er de underlagt ganske strenge regler for hvad der må siges og vises. |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |