|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 23-April-2010 kl. 17:45 |
Hej
Hvis der er nogen herinde der har set filmen "The Ninth Gate" ville jeg sætte stor pris på at modtage nogle forslag til nogle film som jeg burde se. Jeg kan nemlig rigtigt godt lide "The Ninth Gate" og selvom jeg ved at alle film er forskellige og at det kan være svart at sammenligne, så tænkte jeg, at der måske var nogle filmentusiaster herinde, som måske havde et par forslag til nogle film inden for samme nogenlunde samme genre? På forhånd mange tak & god weekend! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Der er også nogle film nederst på den side på IMDB, der linkes til i det første indlæg.
Derudover: 1408, The Omen. Redigeret af Brixen - 23-April-2010 kl. 20:21 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Tak for jeres hurtige input - det må jeg lige kigge på! :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |