|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() Sendt: 25-November-2006 kl. 23:23 |
Efter længere overvejelser fik jeg købt et nyt TV. Jeg valgte PV600 udelukkende pga. mine indtryk fra forretningen. Andre modeler jeg overvejede var Pioneer 427 og Philips 9731.
Mit TV kommer i næste uge - derfor vil det være rart at være parat når det ankommer. Derfor et par spørgsmål: - Er der nogen der kender settings til PV600. Har fundet settings til PX60 på AVForums - passer disse settings til pv600?? - Skal man køre Plasma Break In DVD på den? Er det en god ide? Er der forskel mellem settings inden og efter Break In DVD? - Til dem der i forvejen er ejere af PV600 - Jeres indtryk af TV´et? Gode tips? På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |