|
hjælp Til at afgøre hvilken receiver der er bedst. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
moonduck ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2014 kl. 11:08 |
Jeg har brug for nogens vurdering…. Til at afgøre hvilken
receiver der er bedst. Da jeg trænger til at få udskiftet min gamle, da den er
blevet godt slidt pga. små børn, pilfingre osv. Volume knappen gået i stykker.. Så har jeg fundet et godt tilbud på denne Receiver Yamaha HTR-2067-
http://in.yamaha.com/en/products/audio-visual/av-receivers-amps/htr-2067_black_g/?mode=model Er overstående bedre end denne her? Eller Yamaha
HTR-5830” http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/av-receivers-amps/htr/htr-5830_silver__u/ ” |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvorfor lige de 2?
det ser ud som om det er noget der er udgået for mange år siden, den ene understøtter ikke hdmi, og ingen af dem ser ud til at kunne håndtere DTS HD Master eller Dolby True HD. ? HTR-5830 har heller ingen hdmi support? hvad er dine krav egentlig til den kommende receiver?
|
|
![]() |
|
moonduck ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Hej Jacob...
Den model jeg har nu er denne .... HTR-5830 ... Vil så gerne vide om den HTR-2067 har bedre egenskaber ( lyden osv. ) om det kan betale sig at ud skift fra 5830 til 2067 mvh jonas
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
nej det kan ikke betale sig lydmæssigt..
htr-2067 er strippet for alt hva der hedder lækkerier.. det er entry level når det er lavest..!!! spar nogle flere penge op og køb en ordentlig "motor" til dit setup..
Redigeret af strecker - 15-December-2014 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
jamen hvis den du har nu ikke fungere optimalt vil det jo altid kunne svare sig at skifte den ud. men lige om jeg ville skifte den ud til den du linker til ved jeg ikke. jeg ville nok selv vælge noget af en lidt bedre kvalitet og med flere muligheder, men igen det er min mening.
men hvad skal den kunne den nye du skal have fat i? snakker via remote via telefon, de nyeste lydformater (dts hd, dolby true hd, atmos) er vi ovre i spotify, airplay osv osv.? eller noget helt tredje? det er jo en jungle at rode sig ud i lige nu:) men ja den nye du linker til er bedre til de nyere digitale formater, og understøtter også hdmi osv. men hvad skal du give for den nye? tænker lidt at en tur i hifiklubben eller andetsteds kunne gavne dig endnu mere:)
|
|
![]() |
|
Vi været fint tilfreds med den gamle ... til vores formål... ( den er vel også en skrabet "receiver" )
Det er primært børnefilm der kører på den.. Så hvis den kan levere den samme lyd kvalitet som den gamle.. Vi kunne også godt bruge mulighederne for 5.1 lyd igennem HDMI fra de forskellige enheder ps4 og vores XBMC PC .... Det er hovedsageligt børn der ser film og spiller på tv / lydsystemet.. Vil bare gerne vide om den nye "HTR-2067" kan levere den samme lydkvalitet osv. som HTR-5830 |
|
![]() |
|
* eller bedre
|
|
![]() |
|
det bør den kunne:)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvad er budgettet? Så kunne det jo være muligt at finde et alternativ. For den 2067 du har fundet dig der, er sgu ikke mange potter pis værd :S
|
|
![]() |
|
flunk69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
Du kunne jo også overveje en Pioneer VSX-529, den koster kun 1980 kr. Hvis prisen er vigtig for dig. http://www.komplett.dk/pioneer-vsx-529-k-receiver/819079?cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6#!tab:extra TEST af Pioneer VSX-529 http://www.areadvd.de/tests/test-pioneer-5-2-mehrkanal-receiver-vsx-529-k-kleinpreis-akustiker-im-huebschen-gewand/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |