|
DVB-C tuner med CEC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2012 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 00:43 |
Hejsa
Jeg har i lang tid luret herinde og fundet meget nyttig information, men står med et spørgsmål jeg ikke lige har kunnet finde svar på, så det var vel på tide at jeg fik oprettet en bruger og lavet min første post. Jeg modtager TV signal fra Stofa og synes det er ved at være på tide at jeg får en investeret i en DVB-C tuner til fjernsynet i soveværelset. Helst en prisbillig en og jeg kan se flere, fra bla. Denver, der har fået positive ord herinde. Men er på udkig efter en der understøtter CEC (også kaldt AnyNet+ hos Samsung, Bravia Link hos Sony osv). Findes der nogle billige modeller der understøtter dette og i så fald, kan nogle anbefales?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |