recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Doorbot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Doorbot

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Doorbot
    Sendt: 25-Januar-2014 kl. 16:35

Så kom dagen endelig hvor min Doorbot ankom.. og her til middag skulle den sættes op.. Så aldrig mere en misset pakke eller lign fra postbuddet.. Når der ringes på nu forbinder ringeklokken via mit WIFI til min mobil telefon og kan jeg både se og kommmunikere med den gæsten. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 16:41
Det var sgu smart... Hvad koster sådan en bandit?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 17:03
$199

http://www.getdoorbot.com/

men reviews i play storen er mildest talt horrible - forhåbentlig virker den bedre for Hedberg 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.doorbot&hl=en
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 17:21
Indtil videre virker den.. Der er nogle der brokker sig over at den ikke har det så godt med kulde, så holder et skarpt øje med den den næste uges tid. 

Video kunne dog godt være lidt bedre, men det er sådan set ok. Man får en ide om hvem det er. At det så ikke er HD eller særligt flydende er sådan set underordnet i min optik.

Redigeret af hedberg - 25-Januar-2014 kl. 17:22
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
deceiver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2012
Sted: Vejle
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deceiver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 18:09
Hejsa

Hvad er status på din doorbot nu hvor du har haft den lidt tid?
Virker den efter planen, noget kritik?

Overvejer den selv er dog nervøs for om den er for gimmicky.

Mvh.
Kent
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 19:50
Foreløbig virker den helt fint - har dog ikke haft nogle "rigtige" gæster til at teste den på sjove tidspunkter. Kæresten går hjemme på noget barsel, så har haft hende til at aktivere den når jeg er på arbejde eller andre blandede steder og indtil virker den som forventet - også da der var minus grader. 

Men firmwaren eller deres servere kunne godt klare lidt mere arbejde. Billedet hakker lidt - og dele af det opdater meget sjældent på trodf af god båndbredde. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 10:31
Hedberg. Hvad er status på din DoorBot. Er du tilfreds med den?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu