|
Iphone Billeder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2015 kl. 11:20 |
Hej, er der en der ved hvorfor at mine billeder ligger i 9 forskellige mapper, hvis jeg tilslutter den til en PC, og vil kopiere dem ud.
Mapperne hedder noget ubrugeligt, så det er ikke lige til at finde det foto man leder efter. |
|
/Swiss
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den starter med en ny mappe efter 1000 billeder.
Så vidt jeg ved, vil nyeste mappe står først. Klaus |
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
Hmm, Jeg har under 300 billeder, så mystisk med 9 mapper
|
|
/Swiss
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Det er også sket for mig efter den sidste opdatering. Det er pisse træls, og jeg har. Ikke rigtigt kunne finde et system i de biblioteker...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |