|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ole N. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Okay ... så vil jeg trække et Vga til skærmen og Dvi til computerskærmen - tak for svar! |
|
Ole Nielsen
System Audio SA2000, Sony KD65XE70, B&W MM-1, WD live og PS4, Infocos X10, 135" lærred, Denon AVR1603, humax bxr-hd+2, CV sub. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Ulrikwich og Ole,
Du skriver at DVI er digitalt - og det er da også helt rigtigt. Dog findes DVI i to 'varianter' - DVI-D som er den rene digitale udgave samt DVI-I som tilbyder både analog og digital overførsel af signalet. Mange PC grafik-kort har DVI-I tilslutning, så der både kan overføres analogt og digitalt fra PC'en - til enten VGA (analoge) eller HDMI/DVI-D (digitale) enheder. Vedrørende den forringede signalkvalitet på DVI-D over længere stræk, er det rigtigt, at DVI-D ikke anbefales over 5 meter, men billedet vil ikke blive forringet jo længere kablet er - blot vil billedet helt forsvinde (eller "komme-og-gå") hvis kablet bliver for langt. Ved VGA derimod, bliver billedet dårligere, jo længere kablet er. Læs evt. denne artikel på AV-Connection vedrørende DVI type og kabeltræk (længde, kvalitet mv) - AV-Connection har iøvrigt også en udmærket Kabel guide. /Lars Redigeret af laursen - 26-November-2006 kl. 17:31 |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Ole N. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
tak for det - 2 kanon gode link .. de er gemt
![]() |
|
Ole Nielsen
System Audio SA2000, Sony KD65XE70, B&W MM-1, WD live og PS4, Infocos X10, 135" lærred, Denon AVR1603, humax bxr-hd+2, CV sub. |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
Som jeg skrev tidligere har jeg gjort det ved hjælp af min Palm PDA med Omniremote installeret. |
|
En masse udstyr :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |