|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
masterhero ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 26-November-2006 kl. 16:15 |
Jeg har kikket en del på denne model: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233083 Men hvor skal jeg så købe det henne ? Er der nogen der kender noget til de her forhandlere som er listet som forhandlere af dette tv. Gode/dårlige ?? Eller måske et helt andet konkurrence dygtygt sted ? Lad mig høre jeres vise ord... Edit: på nogle billeder kan jeg se at modellen er med fod og på andre er den ikke..?? hvad passer ?? Tak...Masterhero Redigeret af masterhero - 26-November-2006 kl. 17:04 |
|
![]() |
|
martinc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Hej Den model du linker til (427--) er uden fod, der skal du have 4270-- for at få en fod med, dog vil du så få færre tilslutningsmuligheder. |
|
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Undersøg om nogle af forhandlerne på listen,RENT FAKTISK HAR VAREN....elers køb den hos Tape Connection. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |