|
Placering af subwoofer og Audyssey (Med målinger) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er måske på sin plads med en opfølgning.
Højttalerne er som nævnt blevet rykket frem i rummet sammen med fronterne og står ca 1/4 rumbredde inde fra begge sider. Audyssey er blevet skiftet ud med ARC rumkorrektion og subwoofers skiftet ud med nogle 15" som jeg selv har bygget og bliver drevet af en behringer Inuke3000 med DSP. Byggetråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=136327&KW=&title=15-diy-passiv-subwoofer-projekt Med den parametriske EQ i Inuken kan jeg få frekvens responsen flad fra 10hz frem til crossover ved 90hz. Dette var ikke muligt for mig med arc alene ![]() Redigeret af Berdel - 17-Februar-2015 kl. 08:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |