|
Hvilken lim til opklæb af scene molton? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2015 kl. 22:56 |
Nogen der har en ide om hvilken lim jeg skal bruge til at lime molton op på mit stewart lærred's motor kasette/hus?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kontaktlim på spray! Et råd: Køb ikke det billigste du kan finde! Skal være 3M eller tilsvarende kvalitet.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, men vil lim på spray ikke sætte sig alle andre steder også? Skal jeg sprøjte det på stoffet,eller på kassetten til mit lærred? Kender du et godt mærke/sted at købe det? En hurtig google søgning,og det ser ud til alle sælger dana lim kun, fra vvs leverandør til harald nyborg,ingen 3m Redigeret af Tsunamijhoe - 13-Februar-2015 kl. 14:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |