|
Nyt Samsung TV - kan jeg smide min Yousee boks ud? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
h_brandt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg kan bekræfte, at alle HD kanaler er tilstede uden Yousee kort. Stort !!
|
|
![]() |
|
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Kan man bruge en Samsung 3126 boks (yousee boks) uden kort hos Yousee? Dvs. jeg kan opsige mit abonnement hos Yousee (99 kr. pr. måned) hvilket blot betyder at jeg mister StartForfra, Cinema og DR's TV-arkiv?
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Du kan godt bruge boksen uden et kort. Men du giver da ikke 99 kr. om måneden for de nævnte tjenester?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
I de 99kr er normalt også leje af boksen - den skal så sendes retur til youSee - og så kan du ikke se noget - uanset om de har kort eller ej.
Lars
![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Du betaler et beløb for en programpakke - og det slipper du IKKE for .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Men hvis jeg køber en Yousee boks brugt, kan jeg så bruge den uden kort, og uden at betale mere end hvis jeg bare havde et TV med DVB-C tuner?
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Ja, du kan bruge en YouSee Boks (Samsung SMT-H3126), ligesom enhver anden DVB-C MPEG-4 HD-boks med harddisk, uden YouSee Kort, og uden at betale mere til YouSee end hvad din tv-pakke koster. Uden kort kan den modtage alle de ukodede kanaler i din tv-pakke. Den kan vise YouSee TV Guide. Den kan optage og afspille. Den kan bruges til at sætte live-tv på pause og spole. Til boksen kan du få et YouSee Kort for engangsudgiften 100 kr., hvis du ønsker at abonnere på Ekstrakanaler, Ekstrapakker eller en Pay per view-udsendelse. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |