|
HDHomerun - YouSee - DVB-C - Linux |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KlausCNielsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2012 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2012 kl. 13:26 |
Jeg er YouSee kunde.
Jeg har kig på SiliconDust HDHR3-EU DVB-C tuner (De skriver: QAM annex A/C) http://www.silicondust.com/products/models/hdhr3-eu/ som jeg tænker på at bruge til det HTPC system, jeg vil bygge. Mit TV har kun HDMI indgange. Min plan er at køre Linux og XBMC på HTPC'en. Spørgsmål 1 er, om den SiliconDust dims kan fatte den type MPEG-4, som YouSee sender ud på deres kabel-TV system. Kan den det? Spørgsmål 2: Jeg vil også gerne udnytte mit 5.1 lydanlæg, som har optisk S/PDIF foruden coax (S/PDIF?) input. Dette anlæg kan vel forbindes til HTPC'ens S/PDIF udgang? Vil det lykkes mig at få lyden ind på den måde? På forhånd tak for kommentarer og råd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |