|
Audyssey? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har delt et billed her
https://drive.google.com/file/d/0B2LO1PxmWAtpdklIT0pIZDlqQWs/view?usp=sharing
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Hvilken audyssey EQ er der tale om?
Min gamle marantz av7005 var det den med Audyssey EQ xt, jeg brugte men da jeg fik min marantz av8801 med audyssey EQ xt32 og hold nu op hvor var der en forskel samt mange flere sweet spots og det har givet mit setup en kæmpe forbedring. Dog er alt dyn. Vol og hvad der medfølger slået fra. Da jeg også syns at man mister meget ved at have slået det til samt det lyder utrolig mærkeligt i baghøjttalerne. |
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Hej igen
Den hedder audyssey EQ2 men den har ik dynamic. Det er lidt forskelligt hvordan de forskellige reager på audyssey. Nogle modeller ændre for meget på lyden synes jeg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Et godt råd.
Kør ALLE mikrofon positioner igennem.. Jo flere "billeder" Audyssey får af rummet, jo mere præcis bliver kalibreringen. Redigeret af strecker - 03-Januar-2015 kl. 11:05 |
|
![]() |
|
Super
Det prøver jeg lige😊 Jeg kab kalibrerer den i tre positioner. Højre venstre og midt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |