|
PC i samme størrelse med en Mac Mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2012 kl. 22:17 |
|
Hej
Jeg står og skal bruge en lydløs Windows 7 PC, gerne i samme størrelse som en Mac Mini. Helst med en i5 og 4GB RAM. Hvad skal man gå efter og findes det ? |
||
![]() |
||
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tror ikke der er det store udvalg, men hvad afskrækker dig fra at bruge en Mac Mini? For den kan uden problemer køre windows 7.
Edit: Men med de priser ville jeg springe på en Mac Mini, og så installere Windows 7 på den. Redigeret af beddemiz - 14-Marts-2012 kl. 12:49 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Ja, jeg skulle også bare til at foreslå en Mac Mini med Windows 7...
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
|
Så ville næsten hellere ofre lidt mere til en 21" iMac. Men kom så i tanke om en mac mini, som ville matche behovene. Men da den skal køre windows, så ville jeg foretrække en maskine der kom med windows. Men synes ikke rigtigt der findes nogle som den skal vre i format med mac mini eller evt en eeebox. Ja ved godt en mac mini kan køre windows, men håbede på et billigere alternativ. Troede almindelige pc'er var noget billigere end Apple. |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
i5 komplet til under 4600. Billigere? Mig ikke forstå...
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Hvad skal den bruges til ? Ved ikke om jeg har forsået det rigtigt. Men et bud kunne måske, være denne her Vision Office. Her får du ret meget - for næsten ingen penge - ca. lidt over 4000 kr for modellen med win7 64bit og i5 ! De samler deres pc'er selv og bruger kun kvalitets hardware + de gi'r 2 års fuld garanti og sender fragfrit ! De har også dyrere og dermed også bedre Pc'er. Har selv for nyelig købt en af deres Vision Monster. Den kan knap høres selv om der er 3 harddiske, cpu- + psu-køler og et kraftigt grafikkort der kører. Redigeret af Roland - 14-Marts-2012 kl. 22:56 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
|
Personen har i dag en eeebox, som han er glad for. Den fylder intet, larmer overhovedet ikke. Men er den er meget langsom, alt for langsom. Så nøgle ordene er lille, lydløs og hurtig. |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Okidoki - så er den jeg linker til måske et bud. Da den jo ikke er så stor som alm. pc'er (Kun B:13,7cm D:37,4cm H:35,4cm) Er næsten lydløs og burde være hurtig. Da den har et godt Gigabyte motherboard, Kingston ram, en af de nyere og hurtigere Sata III harddiske, Intel i3 el. i5 cpu.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
kontakt eventuelt deltaco for at høre hvem der sælger deres GADA produkter! - se på www.deltaco.dk - kig under "produkter">"pc komponenter" > "computere" og GADA - der er lidt forskellige at vælge imellem.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |