|
Hjælp -- Er denne pc "et godt køb"? |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For 1500 ekstra kan man også købe endnu et 560 ti og køre sli det giver betydeligt bedre perfomance end et enkelt 570. Større hdd hjælper ikke på perfomance i spil eller encoding.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
At køre SLI kræver så evt. også en større og kraftigere PSU, hvilket= en endnu højere pris. Desuden larmer 2 stk. gfx betydeligt mere end et enkelt gfx + de også genererer mere varme ! Der kan også opstå problemer med drivere ifm. SLI ! Desuden er ikke alle bundkort gearet til, at køre SLI på tilfredsstillende vis. Og lige til sidst, så giver en større harddisk mere plads - der har vist aldrig været tale om andet ! Og den mere plads er så ikke så tosset, når der f.eks. arbejdes med konvertering af videofiler, som jo fylder en hel del !
Redigeret af Roland - 22-Marts-2012 kl. 07:38 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Godt link. Den side kendte jeg ikke. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Tak for allere jeres input. De har ført til, at jeg de sidste dage har gransket forskellige forhandlere, og selvom jeg ikke er blevet særlig meget klogere på "specs", så er jeg dog kommet til den vurdering, at jeg ikke går galt i byen, hvis jeg køber en computer fra MM-Vision. Konkret står valget imellem en Vision Game Special eller en Vision Monster. Jeg tilkøber styresystem og mus/keyboard. Prisforskellen på de to maskiner er små 1.500 kr.
Forhandleren har dog fortalt mig, at der "sker meget" her i foråret, og at jeg derfor med fordel kan vente med at købe til om en måned. Så det overvejer jeg at gøre.
Desuden holder jeg fast i skærmen DELL U2412M.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |