|
omformer til super nintendo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2016 kl. 16:33 |
Dagens dumme! Så er i advaret Jeg har så et par omformere liggende, en på max out 1000 mA og en på max out 5200 mA den originale kører 1300 mA. Kan jeg bruge nogle af dem jeg har. Begge kan indstilles til 9 v, som nintendoen bruger, eller skal jeg ud i byen og finde en på 1300?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vigtige er den rigtige spænding og polaritet, er polariteten også OK? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Precis ja, den må ikke være mindre end enhedens max forbrug, at der er et overskud betyder ikke noget, men som også skrevet Volt og selvfølgelig polaritet skal være det samme. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
så var det, som jeg troede. Jeg kan dog ikke undvære den i praksis, så må ud at finde en der virker fornuftigt og har minimum 1300
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Start med at prøve med "den lille", der er ikke noget der går i stykker.
Klaus |
|
![]() |
|
Så det værste der sker, er at den ikke tænder?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Vedvarende for høj belastning = omformer bliver varm, og kan i værste fald brænde af. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |