|
Onkyo vs. Integra |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor finder i listepriser på Integra?
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Listepriser er ikke så frit tilgængelig. Men de modeller jeg har kigget på koster lige over 20.000kr. Jeg har ikke spurgt på rabat endnu. Men en tilsvarende onkyo kan jeg få til omkring 15-16.000kr der skal meget lyd til for at opveje 5-7000kr.
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg har også integra her hjemme (DTR-80.3)
Har heller ikke testet den mod onkyo, har heller ikke nogen interesse. Jeg valgte og købe den da det var den bedst reciever jeg havet hørt samt det var den bedst CSN-teknik solgte den gang den var i produktion(han. Har 2 tilbage) Vis der stod onkyo på i stedet jamen fint nok. Det var bare ikke det der bliv solgt der. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |