|
Ny Yamaha RX-A830 mangler SUB - Løst |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2014 kl. 10:59 |
På den sprit nye receiver, kan jeg ikke subwooferen til at virke.
I displayet på receiveren er der de 5 højttaler symboler, men den viser ikke SW symbolet, den finder heller ikke sub´en når den måler indstillinger for højttalerne. Kablet er monteret korrekt bag på sub, på receiveren har jeg prøvet begge udgange - det giver samme resultat = ingen sub Derudover syntes jeg ikke at baghøjttalerne er særlig hørbare eller mangler helt, uanset hvad jeg ser, som tv eller dvd. Og nej, der har ikke været monteret kabler med nogen enheder tændt Kan der være en defekt på receiveren, eller er det bare mig som laver fejl 40 Jeg længtes faktisk efter min gamle ONKYO Redigeret af Benny From - 16-November-2014 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Husk ikke at sætte sub til auto under test - men on i stedet - kan måske være den ikke slår til hurtigt nok fra auto - ellers har jeg ingen ide - det virkede fint ved mig - hvis du manuelt sætter sub på under indstillingerne kommer der så lyd via test-tone?
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er løst: fejl 40
Havde sat kablet til sub´en forkert i, og derefter målt højttalerne |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |