|
Fade in/out lys |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig Klaus - det var derfor jeg kom til at tænke på harmony fjernbetjeningen. Jeg faldt lige over denne: |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Yes - det er vist lige sagen til betjening fra fjernbetjeningen :) den skal indstilles til puls-mode på udgangene, så relæene kun slutter, mens man holder fjernbetjeningsknappen nede.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Så har jeg været ude og handle, så i får lige en opdatering.
Jeg endte med at købe sådan en her : Lyset bliver langsomt tændt og slukket men ikke helt i det tempo som jeg efterspurgte. Til gengæld kan jeg manuelt dæmpe, tænde og slukke fra min harmony fjernbetjening uden at skulle rejse mig. Endnu engang tak for hjælpen til alle der har deltaget i tråden
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |