|
Yamaha eller Pioneer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baekkelund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2014 Sted: Søborg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2014 kl. 11:26 |
Hejsa eksperter!
Jeg står overfor at skulle anskaffe mig min første surround receiver og er i tvivl om, hvad jeg skal gå efter. Jeg har Audiovector In-Wall højtalere front og center, og Sonance indbyggede baghøjtalere. Jeg kigger pt på disse to receivere: http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/SC-1224-S/page.html og http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-a740_g/?mode=model Hvad ville I foreslå?? På forhånd tak for hjælpen!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eftersom prisen stadig er 3500kr for Yamaha RX-A830, så vil jeg klart anbefale den over de 2. Det er stadig den, du får aller mest for pengene ved.
|
|
![]() |
|
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
Jeg har netop købt Yamaha RX-A830 og er ovenud tilfreds.
Kan kun anbefale den og Yamaha generelt |
|
![]() |
|
baekkelund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2014 Sted: Søborg Status: Offline Point: 2 |
Kan A830 styres med en app selvom den ikke har indbygget wifi? Beklager hvis det er et dumt spørgsmål - jeg er novice :-)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, bestemt. Enten skal den bare slås til det kablede netværk, eller også skal den have en WIFI dongle tilsluttet. Kan anbefale den lille WIFI hotspot fra ASUS, der er på størrelse med et kreditkort. Den koster omkring 230kr.
|
|
![]() |
|
SuneKeller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Jeg har kombinationen af Audiovector (K-serie) og Yamaha (RX-A1040). Jeg synes Yamaha klæder Audiovector rigtig godt med sin lidt "varme" lyd.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |