|
3 center som front setup |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Herhjemme har 3 børn overlevet skiftende højttalersystemer, forstærkere osv. Jeg har endda lært dem alle at de ikke skal skrue på forstærkeren - det kan man godt gøre med kærlig opdragelse og ved at bortlede opmærksomheden :)
Til gengæld har begge de store fået adskillige buler, flænger, blå øjne og kæmpe hudafskrabninger på alt det man normalt kalder "legetøj". Den mindste har slået en flig af sin ene fortand, det nåede han inden fortænderne var kommet ordentligt ud og havde da han var ca. 1½ år en dille med at kravle op i vindueskarmen for at kigge ud på vejen :D Så... rolig nu. De lærer at færdes i et "farligt" miljø.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Netop! Paphøjttaler.... M.v.h. |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Meget appropos - Efter julefrokost her i juledagene har højtaleren fået endnu en tur. Denne gang i mit møbel, som desværre fik sig et godt hak. Det drejer sig ikke alene om at mine børn skal lære at færdes i et farligt miljø (Når det er sagt ser jeg nu ikke højtalere være i den kategori). Så kunne vi ikke lade den ligge snart:) (Er pædagog og syntes da mine børn og andres for den sags skyld skal have sine skrammer) Det drejer sig ligeså meget om gulvet, møblet, hunde og børnene selvfølgelig.. Så jeg tror jeg vil forsøge mig med en flise, med plugs, for at flytte tyngdepunktet i bunden af højtaleren. Der er Zensor´eren sgu mærkelig, den har reelt ikke noget punkt, så den står lidt som en søjle blot. |
||
![]() |
||
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
|
Det kunne du jo bare have sagt fra starten af, så viste vi hvad vi var oppe imod :) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
![]() ![]() ![]() M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |