|
Nyt surround system |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hahaha det tænker jeg også tit..... og så krummer jeg tæer over "jeg har fået lov af konen..." Der må satme være nogen som trænger til at se efter om kuglerne stadig hænger der... Uden at vi skal ned på neandertaler niveau...
|
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 354 |
Det har også taget et par år at "opdrage" på min bedre halvdel og jeg har da også med tiden fået sneget større og større højttalere ind i stuen, samt mere elektronik rundt omkring. Og så sent som i dag tog jeg hende i at sige, at den nyopstillede Yamaha receiver var pænere end vores gamle Onkyo. Jeg var lige ved at falde ned af stolen da jeg hørte det. Men jeg er selvfølgelig snedig nok til at udnytte situationen, for så er det måske tid til lidt større højttalere igen. Tiderne er skiftet, jeg føler grebet om mine testikler har løsnet sig og én endnu større verden af muligheder har åbnet sig..
![]() Nå, men pointen er: Klø på makker. Det tager måske lidt tid, koster lidt kampe og magtdemonstrationer, men hold nu fast i drømmen og stå ved dine ønsker!
![]() |
|
—
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Dette sæt er godt nok ikke satellitter, men få konen til at kigge på det ;)
Her er et review af fronterne /Jakob
Redigeret af Jesna - 08-November-2014 kl. 06:58 |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |