recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt surround system
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt surround system

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

For nogen er det med konen jo en dårlig undskyldning, fordi de ikke selv ønsker et par gulvhøjttalere ;)

hahaha det tænker jeg også tit..... og så krummer jeg tæer over "jeg har fået lov af konen..."

Der må satme være nogen som trænger til at se efter om kuglerne stadig hænger der... Uden at vi skal ned på neandertaler niveau...
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 00:17
Det har også taget et par år at "opdrage" på min bedre halvdel og jeg har da også med tiden fået sneget større og større højttalere ind i stuen, samt mere elektronik rundt omkring. Og så sent som i dag tog jeg hende i at sige, at den nyopstillede Yamaha receiver var pænere end vores gamle Onkyo. Jeg var lige ved at falde ned af stolen da jeg hørte det. Men jeg er selvfølgelig snedig nok til at udnytte situationen, for så er det måske tid til lidt større højttalere igen. Tiderne er skiftet, jeg føler grebet om mine testikler har løsnet sig og én endnu større verden af muligheder har åbnet sig.. Tongue Hahaha..

Nå, men pointen er: Klø på makker. Det tager måske lidt tid, koster lidt kampe og magtdemonstrationer, men hold nu fast i drømmen og stå ved dine ønsker! Thumbs Up
Til top
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 06:57
Dette sæt er godt nok ikke satellitter, men få konen til at kigge på det ;) 

Redigeret af Jesna - 08-November-2014 kl. 06:58
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu