|
Forskel på Samsung HT-F5530 og HT-H5530 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thg3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2014 kl. 10:05 |
Har prøvet med Samsung's produktsammenligner, men kan ikke rigtig blive klog på hvad forskellen er?
Kan disse hjemmebio systemer betjenes med fjernbetjeningen fra tv'et Samsung UE46ES5505? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F har ingen WiFi indbyget.
Klaus |
|
![]() |
|
Og hvad kan man bruge wifi til?
Trådløs streaming af musik vil jeg gøre over bluetooth, men rækkevidden er selvfølgelig længere på wifi, hvis det er derfor? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Brugsanvisningen vil nok forklare, hvad du kan bruge wifi til.
Almen interesse: hvad vil du med sådan et snurrerundt anlæg? Var det ikke bedre at få noget der kan lave ordentlig lyd, evt kun i to kanaler? Klaus |
|
![]() |
|
Det er min kammerat der ønsker sig et surround sæt i julegave, som jeg hjælper hans mor med at købe og max. pris ca. 2.500 kr. - andre forslag er da velkomne!!
Et 2.1 til samme pris kan måske spille højere, bedre og dybere, men surround bliver det jo aldrig... Redigeret af thg3 - 12-December-2014 kl. 08:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |