recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Virker Phenom II RAM kun til Phenom II?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Virker Phenom II RAM kun til Phenom II?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Scarmoose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-August-2011
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scarmoose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Virker Phenom II RAM kun til Phenom II?
    Sendt: 04-Februar-2012 kl. 13:58
Jeg har haft en Phenom II og derfor nolge ram  http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=574868 der skulle være beregnet dertil, men har nu fået en i5-2500k. 

Når jeg forsøger at boote får jeg bare et glimt af blue screen og så genstarter den. 

Kan RAM'ene være problemet her?
Til top
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2010
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 16:36
Nej så længe dit bundkort understøtter DDR3 er det ikke noget problem. Det vil måske være lettere at gætte, hvis du skriver hvad der står i BSOD, og hvornår den kommer. 
Til top
Scarmoose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-August-2011
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scarmoose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 16:38
Problemet er at jeg ikke kan se hvad der står.
Den kommer lige efter der står "Starting Windows" eller hvad der står (med windowsflaget), men den blinker kun lige frem og så genstarter systemet. 

Men jeg er efterhånden kommet frem til, at det må være bundkortet den er gal med. 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 19:04
Det var en hdd på min forældres i sin tid der var gået
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu