|
Vista nøgle ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2012 kl. 08:49 |
|
Hvis jeg har en laptop med pre installeret vist 32 bit, vil de så gi nogle problemer og er det lovligt at installere en 64 bit version som jeg hår lånt og så bruge den samme nøglekode som til min egen 32 bit version ?
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nøglekoden skal passe til den installerede version, så ja det vil give problemer. Det kan faktisk ikke lade sig gøre.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Det afhænger af nøglen....... Min nuværende computer er leveret med et klistermærker med en nøgle der kan bruges på både 32 og 64 bit versioner. Klaus |
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
|
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |