|
Hvilket antivirus program ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Orillion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: Kolding,Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2012 kl. 13:31 |
Jeg er lidt nysgærig for hvilket antivirus program folk har installeret på deres pc/medicenter.
Har selv panda cloud antivirus free inde, kørte ellers før med MS secruity essentials men ville prøve noget nyt.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kører med MS eget.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jeg bruger AVG FREE 2012 og har altid brugt AVG.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
MS eget, og det fungerer rigtigt godt og trækker væsentligt mindre ressourcer end mange andre.
/ask |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Bruger også Microsofts eget. Kald mig paranoid, men stoler bare ikke på de antivirus firmaer. Man hører så mange historier om at de selv er med at danne virus for at holde gang i forretningen :)
Microsoft har derimod kun interesse i at holde deres styresystem fri for lort da det giver mindre support bøvl og bedre ry til windows. Redigeret af Fnulder - 21-Marts-2012 kl. 16:03 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Bruger AVAST antivirus - gratis og fungerer perfekt!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Microsoft Security Essential. Valgte det pga de gode anmeldelser kontra andre gratis alternativer.
Redigeret af bleed_blue - 21-Marts-2012 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Min sunde fornuft.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |