recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diablo 3 og MacBook Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diablo 3 og MacBook Pro

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ngram Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ngram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Diablo 3 og MacBook Pro
    Sendt: 21-Marts-2012 kl. 13:43

Hej Recordere

Jeg har en MacBook Pro 13", købt i sommers, Intel Core i7 2,7 GHz, Intel HD Graphics 3000 512mb, 8 gb ddr3 1333 mz, APPLE SSD TS 256gb...

Mit spørgsmål er: Ville jeg være i stand til at trække Diablo III på den bærbar? 

Håber det VIRKELIGT meget. Men tvivler lidt på mit grafikkort. Hvis grafikkortet er for dårligt, er der så nogen der har erfaringer med, eller ved noget om eksterne grafikkort/grafikkort boostere? har kun hørt en smule om det men ved egentligt ikke rigtigt noget om det.

Jeg har prøve "Canyourunit.com" men den kalibrerer ikke med Mac og kan ikke rigtigt greje system reqs på Diablos officielle side.

Mvh

Ngram

Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:18
Er dette noget du kan bruge?

http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-3000.37948.0.html

eller:

http://www.notebookcheck.net/Review-Apple-MacBook-Pro-13-Early-2011-2-7-GHz-dual-core-glare-type-screen.51631.0.html

"Graphics Card Performance in Windows

In the gaming tests, the HD 3000 of the more powerful MBP13 in review here ranks in behind the older GeForce 320M.  Battlefield Bad Company 2 runs 17-22% slower, and Call of Duty: Black Ops a whole 75% slower, while Fifa 11 also runs a good deal slower—24-57% faster on the 320M than the Intel GPU. 

The graphics performance of the MacBook Pro 13, therefore, is only good enough for undemanding games like Fifa 11 with moderate detail settings.  More demanding games like Battlefield Bad Company2 don't even run very smoothly with minimal detail settings.  The small MBP is definitely not the right choice for gamers."

Sidder selv på en Asus G74SX som er min sekundære gaming maskine, foruden min stationær, så jeg er nok ikke den større hjælp. Jeg er mest bekymret for varmeudvikling på små maskiner. Det var det min gamle bærbar led under.

Redigeret af Guyver - 21-Marts-2012 kl. 14:19
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2004
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:22
Har lige kørt den på min I7 bærbare - jeg har dog HD5850 mobitily der scorer 1004 G3d-rating på cpubenchmark.net. Jeg får resultat " Congratulations, your system passes the Recommended requirements! You should have a great experience running this product."

Dit grafikkort scorer kun 401. Der er recommendet NVIDIA GeForce 260 or ATI Radeon HD 4870 or better. ATI Radeon HD 4870 scorer  1170

Til top
ngram Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ngram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 07:17
hm, ja det kan jeg godt se.. Er godt klar over varmen ville blive et enormt problem (har primært gamet på bærbare i nogle år nu) og har først sidste sommer anskaffet mig min macbook pro og har ikke rigtigt fået gamet siden. Craver bare SINDSYGT for at game Diablo III.. Så må der bare lagggames, der er intet andet for.. For som studerende og kommende far, ligger det sgu ikke lige i budgettet at man kan anskaffe sig en gaming PC :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu