recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til Audiovector K-XX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til Audiovector K-XX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til Audiovector K-XX
    Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 16:05
jeg har sådan 4 stk der skal bruges som bag højtaler i min hjemme biff

men problemet er jeg ikke kan have de 2 af dem på side væk da der er for lang til den ene væg og den ande er vinduer .

hvordan sætter jeg det så bedst muligt op ?  
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 16:17

Det er sgu svært at svare på ud fra et spørgsmål, der er ingen tegning med som viser hvordan det ser ud.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 16:35
min sofa står op til bag vægen og jeg har 3,3 m op til mit 80" læret .
jeg har læst mig til de skal side ca 175 cm oppe

men og her er det jeg er i tvivl :  hvad er bedst ?   : at jeg har alle 4 siden på bag væggen ( som er 3 m bred )    eller skal jeg ud og finde en løsning med fx et højtaler ophæng sådan at jeg kan svinge 2 af dem ud fra vægen ?  

skal det være nr 1 :

eller nr 2 :

Redigeret af mikkelfrost - 08-Oktober-2014 kl. 16:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 16:47
k-xx kan spille direkte eller dipole hvad det så gør af forskel ?

Redigeret af mikkelfrost - 08-Oktober-2014 kl. 17:00
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu